21/12/10

643. Coidado coas leis de Internet!


Reproduzo aquí literalmente unha entrada de Microsiervos (páxina altamente recomendable) que a súa vez enlaza a páxina web de David Bravo, páxina sobre as redes P2P e a propiedade intelectual. Un resumo en 67 palabras do que pretende/ía ser a lei Sinde (perla lexislativa que o goberno nos intentou colar pola porta de atrás da Lei de Economía Sostible, tomemos nota da xogada!):

"La industria del copyright movió un dedo y se enviaron cartas advirtiendo de acciones legales. Cuando las cartas se ignoraron, la industria movió un dedo y se interpusieron las acciones judiciales. Cuando los jueces resolvieron en favor de denunciados y demandados, la industria movió un dedo y se recurrieron las resoluciones. Cuando volvieron a perder en los juzgados, la industria movió un dedo y desaparecieron los jueces."

(Baseado á súa vez no microconto "El mago")

Actualizando o tema: xa podemos dicir "pretendía": 18 votos a favor, 20 en contra.
A partir de agora, a esperar que novos movementos fará a industria da distribución, que segue a apostar por un modelo obsoleto, e, de paso, que pasa coa mal chamada ministra de Cultura. Desde aquí, unha suxerencia: DIMISIÓN.


No hay comentarios: